A pelle vegana hè emersa, è i prudutti di l'animali sò diventati populari! Ancu s'è i sacchetti, i scarpi è l'accessori fatti di pelle genuina (peli d'animali) sò sempre stati assai populari, a produzzione di ogni pruduttu di pelle genuine significa chì un animali hè statu uccisu. Cum'è più è più persone sustene u tema di l'animali, assai marche anu cuminciatu à studià sustituti per a pelle genuina. In più di a pelle sintetica chì sapemu, ci hè avà un termu chjamatu pelle vegana. A pelle vegana hè cum'è carne, micca carne vera. Stu tipu di pelle hè diventatu populari in l'ultimi anni. U veganismu significa pelle favuritu di l'animali. I materiali di fabricazione è u prucessu di produzzione di sti pelli sò 100% liberi di ingredienti animali è impronte d'animali (cum'è teste animali). Tali cuir pò esse chjamatu vegan leather, è certi pirsuni chjamanu ancu vegan leather plant leather. A pelle vegana hè un novu tipu di pelle sintetica ecologica. Ùn hà micca solu una vita di serviziu più longa, ma u so prucessu di produzzione pò ancu esse cuntrullatu per esse cumplettamente micca tossicu è riduce i rifiuti è l'acqua residuale. Stu tipu di pelle ùn solu rapprisenta un aumentu di a cuscenza di a ghjente di a prutezzione di l'animali, ma riflette ancu chì u sviluppu tecnologicu d'oghje hè in constantemente prumove è sustene u sviluppu di a nostra industria di a moda.
Ricunnosce ciò chì hè in u vasu sottu ?
▲Image da: Unsplash
Iè, hè u sucu di mela. Allora, induve u residuu restu dopu chì i pomi sò spressu? Trasformà in rifiuti di cucina?
No, questi residui di mela anu altre locu per andà, ponu ancu esse trasfurmati in scarpi è sacchetti.
Apple pomace hè una materia prima "cuir" chì hè stata messa in u locu sbagliatu
I scarpi è i sacchetti sò sempre fatti di pelle d'animali ?
U mudellu hè apertu!
Parechje materie prime vegetali sò sviluppati gradualmente per a fabricazione di pelle, chì sò ancu chjamati Vegan Leather.
Vegan Leather si riferisce à i prudutti di pelle chì sò 100% liberi di ingredienti animali è impronte d'animali in i materiali di fabricazione è u prucessu di produzzione, è ùn facenu micca teste animali.
In u mercatu attuale, ci sò prudutti di pelle fatti di uva, ananas è funghi...
In particulare i funghi, in più di esse manghjatu, anu sviluppatu rapidamente in altre industrii in l'ultimi dui anni. Grandi marchi cum'è lululemon, Hermes è Adidas anu lanciatu prudutti di "pelle di funghi" fatti da u "mycelium" di funghi.
▲ Borsa di funghi Hermes, foto per cortesia di Robb Report
In più di sti pianti, cum'è un subproduttu di l'industria di u zuccaru di mela, u "pelle di mela" fatta da residui di mela, cum'è nuclei è buccia chì ùn sò micca necessarii per fà u sucu, hè diventatu gradualmente un "cavaddu scuru" in Vegan Leather.
Marchi cum'è Sylven New York, SAMARA è Good Guys Don't Wear Leather anu prudutti di coghju di mela, chjamati "Apple Leather" o "AppleSkin".
Usanu gradualmente a pelle di mela cum'è unu di i so materiali principali.
▲ Image da: SAMARA
A produzzione di zucca di mela à scala industriale abbanduneghja una polpa cum'è pasta (cumposta di fibre di cellulosa) dopu chì i pomi sò spressu.
Queste marche cunverte i residui cum'è nuclei è buccia prudutte durante a pruduzzione di u sucu di mela da l'Europa (a maiò parte di l'Italia) in polpa, chì hè dopu mischjata cù solventi organici è poliuretani è ligata à u tessulu per fà tessuti simili di pelle.
▲ Image da: Sylven New York
Structuralmente, "pelle di mela" hà assai di e stesse proprietà di u pelle di l'animali, ma u so prucessu di produzzione ùn hà nunda di fà cù l'animali, è hà altri vantaghji chjuchi chì a pelle vegetale ùn hà micca.
Per esempiu, hà una sensazione eccellente chì hè più vicinu à a vera pelle.
▲ Image from: Good Guys Not Wear Leather
A fundatrice di SAMARA, Salima Visram, travaglia cù una fabbrica in Europa per pruduce pelle di mela per a so serie di borse.
Sicondu l'esperimenti di Salima, a pelle di mela naturalmente grossa hè particularmente adattata per fà sacchetti è scarpi.
A pelle di funghi, chì hè stata populari in l'ultimi anni, pò aghjustà a qualità di u pruduttu finitu cum'è u pesu o u sensu cuntrullendu u metudu di crescita di funghi, è i funghi, chì ponu esse rigenerati rapidamente, sò una materia prima chì hè più faciule d'ottene. cà mela da i prudutti.
▲ Image da: Samara
In ogni casu, a pelle di funghi hà una struttura ligeramente diversa, è micca tutti i diseggiani piacenu.
Salima hà dettu: "Avemu pruvatu a pelle di funghi, a pelle d'ananas è a pelle di coccu, ma ùn hà micca avutu u sensu chì vuliamu".
Certi pirsuni dicenu chì a basura hè una risorsa chì si mette in u locu sbagliatu.
In questu modu, i residui di mela chì ponu diventà rifiuti di cucina sò ancu materie prime "cuir" chì sò posti in u locu sbagliatu.
Chì tipu di pelle duvemu aduprà?
Da i residui di mela à i scarpi è i sacchetti, chì hà sperimentatu u pelle annantu à l'anni?
Comu tutti sapemu, a ghjente hà una longa storia di l'usu di a pelle, è a maiò parte di elli usanu a pelle d'animali.
Ma cù u prugressu di a sucetà è u sviluppu di a civilizazione, a prutezzione di i diritti di l'animali, a prutezzione di l'ambiente, a sustenibilità ... diverse ragiuni anu purtatu più è più persone à riduce l'usu di i prudutti di coghju d'animali o ancu di piantà.
▲ Image da: Eco Warrior Princess
Dunque, una altra industria hè stata sviluppata ancu - Vegan Leather.
Cumu l'ammentatu prima, a pelle vegana hè 100% libera di ingredienti animali è impronte d'animali in i so materiali di fabricazione è u prucessu di produzzione, è ùn conduce micca teste animali.
In cortu, hè una pelle amichevule per l'animali.
▲Image da: Green Matters
Tuttavia, esse amichevuli di l'animali ùn significa micca esse amichevuli di l'ambiente.
I pelli artificiali cumuni, cum'è PVC è PU, ponu ancu esse cunsiderati Vegan Leather in un sensu largu (ùn ci hè veramente micca animali implicati in u prucessu di produzzione), ma i so materie prime venenu da u petroliu, è u prucessu di produzzione pruducerà ancu assai sustanzi chì sò dannosu per l'ambiente.
▲Image da: Senreve
Pudemu evità a pelle d'animali, ma ùn pudemu micca andà à l'altru estremu.
Ùn ci hè micca manera di esse à tempu amichevuli di l'ambiente è di l'animali mentre risponde ancu à a dumanda di a ghjente di pelle?
Di sicuru, ci hè un modu, chì hè di fà a pelle da e piante chì sò più amichevuli di l'ambiente. Finu a ora, i risultati sò abbastanza boni.
Ma u nàscita di ogni cosa nova hè spessu micca troppu liscia, è u listessu hè veru per a pelle vegetale. A pelle di funghi hà un ciculu di crescita veloce è una qualità cuntrullabile, ma ùn si senti micca bè cum'è a pelle di mela.
▲Image da: MycoWorks
Chì ci hè a sensazione superiore di a pelle di mela? Hà solu vantaghji? Micca necessariamente.
A pelle di Apple face parechje difficultà in a so crescita
Per l'industria di fabricazione di zucca di mela, sti residui di mela sò rifiuti, è assai risorse sò perdi ogni annu.
A pelle di Apple hè ancu un usu secundariu di residui di mela per fà sustituti di coghju bio-basatu.
Tuttavia, pò esse micca cusì ecologicu cum'è pensate.
Pigliate per esempiu e sneakers in pelle di mela di Sylven New York. In più di u coghju di mela, ci sò rivestimenti fatti da u granu è i derivati di u granu, i soli fatti da a buccia di granu è a sapa, è i scarpi di cuttuni organici.
▲Image da: Sylven New York
In più di questi ingredienti organici, i scarpi di Apple Leather cuntenenu ancu 50% poliuretanu (PU), dopu à tuttu, i scarpi ancu bisognu di un supportu di tela per sustene u pesu di u corpu.
In altri palori, in u prucessu di produzzione di l'oghje, hè sempre inevitabbile di utilizà chimichi.
▲Image da: Sylven New York
Cù u prucessu di pruduzzione attuale, solu circa 20-30% di i materiali in i prudutti di pelle Apple sò mela.
E quantu a contaminazione serà generata durante u prucessu di produzzione hè ancu scunnisciutu.
Ci hè un paràgrafu nantu à u situ ufficiale di a marca Good Guys Don't Wear Leather:
U materiale AppleSkin hè pruduttu riciclendu questi rifiuti chì altrimenti seranu scartati è cunvertisce in materiale finali. U prucessu esatta hè un sicretu cummerciale, ma sapemu chì a cellulosa in modu efficace "rimple" a quantità di materiale vergine necessariu per fà AppleSkin. Meno materiali vergini significa menu risorse naturali minate da a terra, emissioni più bassu, è cunsumu energeticu più bassu in tutta a catena di supply.
Pò esse vistu chì a contaminazione in u prucessu di produzzione hè sempre un prublema inevitabbile.
Tuttavia, ci sò più ostaculi à l'ascesa di "Apple Leather".
▲Image da: I boni ragazzi ùn portanu micca pelle
I marchi chì anu prudutti di pelle di mela sò quasi incapaci di cumpiendu ordini grossi perchè ùn ci hè micca abbastanza materia prima.
A maiò parte di i sottoprodotti di mela attualmente acquistati venenu da l'Europa perchè l'infrastruttura di riciclamentu quì pò gestisce megliu i rifiuti alimentari. Inoltre, e fabbriche ponu pruduce solu una quantità limitata è avè menu tinture per sceglie.
Cum'è u dicenu, "Un bon coccu ùn pò micca coccu senza risu". Senza materie prime, da induve venenu i sacchetti ?
▲Image da: Unsplash
A pruduzzione hè limitata, chì generalmente significa costi più altu.
Attualmente, i prudutti fatti da a pelle Apple sò di solitu più caru cà i prudutti di pelle chì ùn sò micca Apple.
Per esempiu, u costu di pruduzzione di i sacchetti di pelle SAMARA Apple hè 20-30% più altu ch'è l'altri prudutti vegani di pelle (u prezzu di u cunsumu pò ancu esse finu à duie volte l'ultimi).
▲Image da: SAMARA
Ashley Kubley, direttore di u Centru di Tecnulugia di a Moda in l'Università di Cincinnati, hà dettu: "Novanta nove per centu di a pelle genuina hè fatta da derivati di l'industria alimentaria. Hè una relazione simbiotica. À questu scopu, assai piante di trasfurmazioni di carne anu tanneries nantu site per integrà u prucessu, è sta relazione salva circa 7,3 milioni di tunnellate di biowaste da i discaricamenti ogni annu ".
Dittu chistu, se Apple vole pruduce prudutti di pelle à grande scala, l'industria deve ancu cambià.
▲Image da: SAMARA
Cum'è un pruduttu industriale, Apple Leather hè un cumprumissu ideale trà l'amichevule à l'ambiente è l'animali.
Ma cum'è una cosa nova, s'ellu vole cresce è sviluppà, ci sò ancu prublemi chì anu da esse risoltu urgente.
Ancu Apple Leather ùn hè micca perfettu à u mumentu, rapprisenta una nova pussibilità: i prudutti di pelle d'alta qualità è a sustenibilità ambientale ponu esse ottenuti à u stessu tempu.
Tempu di post: 12-ghjugnu-2024