Pelle di fibra vegetale / una nova cullisione di prutezzione ambientale è moda

Pelle di bambù | Una nova cullisione di prutezzione ambientale è moda Pelle vegetale
Utilizendu u bambù cum'è materia prima, hè un sustitutu di pelle rispettuosu di l'ambiente fattu per mezu di una tecnulugia di trasfurmazione d'alta tecnulugia. Ùn hà micca solu a struttura è a durabilità simile à a pelle tradiziunale, ma hà ancu caratteristiche di prutezzione ambientale sustenibili è rinnuvevuli. U bambù cresce rapidamente è ùn richiede micca assai acqua è fertilizanti chimichi, ciò chì ne face una scelta più verde in l'industria di a pelle. Stu materiale innovativu guadagna gradualmente favore in l'industria di a moda è in i cunsumatori rispettosi di l'ambiente.
Rispettosu di l'ambiente: U cuoio vegetale hè fattu di fibre vegetali naturali, riducendu a dumanda di cuoio animale è riducendu l'impattu annantu à l'ambiente. U so prucessu di pruduzzione hè più pulitu chè u cuoio tradiziunale è riduce l'usu di prudutti chimichi.
Durabilità: Ancu s'ellu hè derivatu da a natura, u cuoio di fibre vegetali trasfurmatu da a tecnulugia muderna hà una eccellente durabilità è resistenza à l'usura, è pò resiste à a prova di l'usu cutidianu pur mantenendu a bellezza.
Cunfortu: A pelle di fibra vegetale hà una bona sensazione è hè adatta à a pelle, sia ch'ella sia purtata o toccata, pò purtà una sperienza cunfortu, adatta à tutti i tipi di cundizioni climatiche.
Salute è sicurezza: A pelle di fibra vegetale usa di solitu coloranti è chimichi non tossichi o à bassa tossicità, ùn hà micca odore, riduce u risicu potenziale per a salute umana è hè più adatta per e persone cù a pelle sensibile.

Pelle di fibra vegetale

In l'industria di a moda, sempre più marche cumincianu à pruvà à estrae materie prime da e piante per fà prudutti. Si pò dì chì e piante sò diventate u "salvatore" di l'industria di a moda. Quali piante sò diventate i materiali preferiti da e marche di moda ?
Fungu: Una alternativa à u cuoio fatta da miceliu da Ecovative, aduprata da Hermès è Tommy Hilfiger
Mylo: Un'altra pelle fatta di miceliu, aduprata da Stella McCartney in e borse
Mirum: Una alternativa à u cuoio sustinuta da sugheru è rifiuti, aduprata da Ralph Lauren è Allbirds
Desserto: Una pelle fatta di cactus, u cui fabricatore Adriano Di Marti hà ricevutu investimenti da Capri, a sucietà madre di Michael Kors, Versace è Jimmy Choo
Demetra: Una pelle bio-based aduprata in trè sneakers Gucci
Fibra d'aranciu: Un materiale di seta fattu da scarti d'agrumi, chì Salvatore Ferragamo hà utilizatu per lancià a cullezzione Orange in u 2017.
Pelle di cereali, aduprata da Reformation in a so cullezzione di scarpe vegane

Mentre u publicu presta sempre più attenzione à e questioni ambientali, sempre più marche di design cumincianu à aduprà a "prutezzione ambientale" cum'è puntu di vendita. Per esempiu, a pelle vegana, chì hè diventata sempre più pupulare in l'ultimi anni, hè unu di i cuncetti. Ùn aghju mai avutu una bona impressione di a pelle sintetica. A ragione pò esse tracciata à quandu aghju appena finitu l'università è u shopping in linea hè diventatu pupulare. Una volta aghju compru una giacca di pelle chì mi piaceva assai. U stile, u disignu è a taglia eranu assai adatti per mè. Quandu a purtava, eru u tippu più bellu di a strada. Era cusì entusiasmu chì l'aghju tenuta cù cura. Un invernu hè passatu, u tempu hè diventatu più caldu, è era entusiasmu di scavà la da e prufundità di l'armadiu è di mette la di novu, ma aghju scupertu chì a pelle in u collu è in altri lochi era stata schiacciata è hè cascata à u toccu. U surrisu hè sparitu subitu. Era cusì straziatu in quellu tempu. Credu chì tutti anu sperimentatu quellu tipu di dolore. Per evità chì a tragedia si ripeta, aghju subitu decisu di cumprà solu articuli di pelle vera da avà in poi.

Finu à pocu tempu fà, aghju compru di colpu una borsa è aghju nutatu chì a marca aduprava a pelle vegana cum'è puntu di vendita, è tutta a serie era in imitazione di pelle. À propositu di questu, i dubbi in u mo core sò surtiti inconscientemente. Questa hè una borsa cù un prezzu di quasi 3K RMB, ma u materiale hè solu PU ?? Seriamente ?? Dunque, cù dubbi nantu à s'ellu ci hè qualchì malintesi nantu à un cuncettu cusì novu di alta gamma, aghju inseritu e parolle chjave relative à a pelle vegana in u mutore di ricerca è aghju trovu chì a pelle vegana hè divisa in trè tippi: u primu tipu hè fattu di materie prime naturali, cum'è steli di banana, bucce di mela, foglie d'ananas, bucce d'aranciu, funghi, foglie di tè, bucce di cactus è tappi è altre piante è alimenti; u secondu tipu hè fattu di materiali riciclati, cum'è buttiglie di plastica riciclate, bucce di carta è gomma; u terzu tipu hè fattu di materie prime artificiali, cum'è PU è PVC. I primi dui sò senza dubbitu rispettosi di l'animali è di l'ambiente. Ancu s'è vo spende un prezzu relativamente altu per pagà e so idee è sentimenti ben intenzionati, ne vale sempre a pena; ma u terzu tipu, pelle finta / pelle artificiale, (e virgulette seguenti sò citate da Internet) "a maiò parte di stu materiale hè dannusu per l'ambiente, cum'è u PVC libererà diossina dopu l'usu, chì pò esse dannusu per u corpu umanu s'ellu hè inalatu in un spaziu strettu, è hè più dannusu per u corpu umanu dopu avè brusgiatu in u focu". Si pò vede chì "a pelle vegana hè sicuramente una pelle rispettosa di l'animali, ma ùn significa micca chì sia cumpletamente rispettosa di l'ambiente (ecologica) o assai ecunomica". Hè per quessa chì a pelle vegana hè cuntruversa! #Pelle vegana
#Cuncepimentu di vestiti #U designer sceglie i tessuti #Moda sustenibile #Vestiti per e persone #Cuncepimentu d'ispirazione #U designer trova tessuti ogni ghjornu #Tessuti di nicchia #Rinnovabile #Sustenibile #Moda sustenibile #Ispirazione di moda #Prutezzione ambientale #Pelle vegetale #Pelle di bambù

Pelle di fibra vegetale
Pelle di fibra vegetale
_20240613114029
_20240613114011
_20240613113646

Data di publicazione: 11 di lugliu di u 2024